Известие

Collapse
No announcement yet.

Random/Multiple cylinder misfire detected.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Random/Multiple cylinder misfire detected.

    От два дни насам, сутрин като паля и след няколко секунди започва да мига чек лампата на двигателя. Прави го само сутрин, когато е много студена и повече през деня не го прави. След 15-на секунди изгасва сама. Погледнах в ръководството и там пише, че е възможно да има неизправност в катализаторната система. На някой да му се е случвало и да ме насочи какво да гледам?
    Last edited by angels; d.m.y г., 12:06.
    Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

  • #2
    Малко развитие има по проблема. Оказа се, че все пак има запаметени грешки и това са:
    P0300 Ignition failures.
    P0301 Cylinder 1 Ignition failures.
    Предполагам, че първото което ще проверя са свещите и бобината, някой да помогне как да замеря бобината?
    Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

    Comment


    • #3
      Размени я на съседен цилиндър, ако прехвърли проблема там със сигурност е бобината.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
        Размени я на съседен цилиндър, ако прехвърли проблема там със сигурност е бобината.
        Тук няма размяна:http://www.autoersatzteile24.at/7011448-ngk
        145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
        159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
        159 1.9jtdm 05г.

        Comment


        • #5
          Оказа се позапушен инжектор. Според думите на майстора, било често срещан проблем при двигатели с директно впръскване от всички марки, понеже разпръсквача бил вътре в горивната камера и е подложен на висока температура и нагар от изгарянето на горивната смес в цилиндъра. Като сложим и гадните горива... това било и причината често пъти да се запушват а като натрупа нагар и не можела да се затвори иглата добре и пуска бензин. Всичко вече е наред, и определено има и голяма разлика в мощността.
          Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

          Comment


          • #6
            Колега, как изчисти инжектора майстора?
            Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
            Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от 2fast4you Покажи съобщение
              Колега, как изчисти инжектора майстора?
              В момента и моята 156SW 2.0 JTS е в сервиз точно по тая причина, че дюзата остава отворена и хвърля гориво, дори като отнемеш газта. При мен пръсна последното гърне от богата смес и гърмеше в ауспуха. Следях темата с интерес, но ти не каза, че ти гърми в ауспуха. Подмениха ми дюза на 4-ти цилиндър и още не е при мен колата. Даваше грешки Р0300 и Р0304.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 2fast4you Покажи съобщение
                Колега, как изчисти инжектора майстора?
                А ми носи ги някъде да ги тестват и почистят ... мисля, че на ултразвукова вана ... но, не питах къде, не знам със сигурност.

                Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                В момента и моята 156SW 2.0 JTS е в сервиз точно по тая причина, че дюзата остава отворена и хвърля гориво, дори като отнемеш газта. При мен пръсна последното гърне от богата смес и гърмеше в ауспуха. Следях темата с интерес, но ти не каза, че ти гърми в ауспуха. Подмениха ми дюза на 4-ти цилиндър и още не е при мен колата. Даваше грешки Р0300 и Р0304.
                При мен просто не работеше като хората когато е студена, затлачена заради лошо гориво, не е оставала отворена, но майстора каза, че често се случвало и да остават отворени заради нагара.
                Alfa Romeo 159, 1,9JTS EX

                Comment

                Working...
                X